|
A
pénz és a frizura biztonságban: a Wella és
a Raiffeisen Bank a 2008-as Eurovízió fő
támogatója |
Még tavaly májusban megkötötte együttműködési megállapodását a Procter & Gamble (P&G) és az Európai Műsorsugárzók Szövetsége (EBU) a 2008-as Eurovíziós Dalfesztiválra. A WELLA - a P&G márkája - lesz a verseny hivatalos partnere. A Wella a világ vezető hajápolási cikkeket forgalmazó cége, mely 140 országban képviselteti magát. A cég szakértelme és tapasztalata nagyon értékes lesz és tökéletesen fogja segíteni a verseny résztvevőit. Széleskörű promóciós lehetőségek az esemény helyszínén, a fodrász és kozmetikai zóna munkájának elősegítése, újmédiás jogok - vagyis megjelenés az eurovision.tv-n - tartoznak bele a megállapodási csomagba. A megállapodás része az EBU által kifejlesztett kereskedelmi és marketing platformnak. - A Wella és az EBU között megkötött partnerséggel mindenki jól jár, mert az EBU előnyt tud kovácsolni a Wella szaktudásából és csúcsminőségű termékeiből a versenyzők számára, a Wella pedig élvezni tudja az Eurovíziós Dalfesztivál elbűvölő világát - mondta Bjørn Erichsen, az Eurovision TV vezetője. December 21-én Bécsben lett megkötve egy másik szerződés, ami az EBU és a Raiffeisen Bank, mint az Eurovíziós Dalfesztivál 2008 hivatalos támogatója között jött létre. Az ausztriai központú Raiffeisen International, Kelet- és Közép-Európa egyik vezető bankcsoportja, mely lehetőséget ad egy kiterjesztett pán-európai együttműködésnek esemény- és média jogokra a következő versenyen Belgrádban. A szponzorációs jogok lefedik a következő országokat: Oroszország, Ukrajna, Fehéroroszország, Románia, Bulgária, Moldova, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Albánia, Szlovénia és Magyarország. Az 53. Eurovíziós Dalfesztiválnak a szerb közszolgálati televízió, az RTS lesz a házigazdája, és három élő televíziós eseményt kell készítenie egy héten belül. - Nagyon örülünk annak, hogy Európa legnagyobb televíziós szórakoztató műsorát az a Raiffeisen International támogatja, aminek kiváló a hírneve és meghatározó a jelenléte sok, a versenyen részt vevő országban - nyilatkozta Bjørn Erichsen. - Az elmúlt években lezajlott terjeszkedésünk Közép- és Kelet-Európában nélkülözhetetlenné tette pozíciónk tudatos megerősítését ebben a régióban. Az Eurovíziós Dalfesztivál rengeteg nézőhöz eljut, ami kiváló kommunikációs lehetőséget biztosít meglévő és jövőbeli ügyfeleink számára. - kommentálta Michael Palzer, a Raiffeisen International kommunikációs vezetője. A két megkötött szerződés a T.E.A.M (Television Event and Media Marketing AG) céggel - ami az EBU exkluzív marketing partnere az Eurovíziós Dalfesztivál kereskedelmi lehetőségeinek kihasználásához - is egyeztetésre kerültek. Az Eurovision TV az EBU védjegye. Az EBU 74 tagján keresztül nyújt csúcsminőségű európai műsorok sugárzását több millió tévénézőnek. Technikai és operatív szolgáltatásokat nyújt, koordinálja és elősegíti a televíziós, rádiós, és újmédiás tartalmak terjesztését. Egy nap hárommilliárdszor találkoznak az emberek P&G termékekkel. A cég az egyik legerősebb termékpalettával bír a világon, melyek megbízhatóak, minőségiek, és kategóriájukban vezető márkák, mint például a Pampers®, a Tide®, az Ariel®, az Always®, a Pantene®, a Mach3®, a Bounty®, a Lenor®, az Oral-B®, a Duracell®, a Head & Shoulders®, a Wella, a Gillette®, és a Braun A Raiffeisen International az egyik legnagyobb bankhálózatot irányítja Kelet-Közép-Európában. 18 európai piacon, a feltörekvő régiókban van leányvállalata, lízinggel foglalkozó vállalata, két képviseleti irodája és számos egyéb pénzügyi szolgáltatást nyújtó intézménye. Több mint 13 millió ügyfelét több mint 3000 irodán keresztül szolgálja ki. A T.E.A.M. a Highlight Communications csoport társasága, egy teljes szolgáltatást nyújtó ügynökség, ami a televíziós tartalmak marketing és értékesítési jogaira specializálódott. 110 szakértővel rendelkezik svájci központjában, Luzernben, és világszerte elismert marketing partnere az UEFA-nak (az európai futball irányító szervének), az UEFA Bajnokok Ligája által. |